środa, 4 marca 2020

#4 marzec

Mam wrażenie, że wypadają mi włosy. Wyczesuję ich bardzo dużo. Na szczęście mam burzę rudych włosów na głowie. Co nie znaczy, że nie opłakuję każdego straconego pasemka. Włosy to najbardziej lubiane przeze mnie element w wyglądzie. Muszę się lepiej odżywiać ale jak to zrobić przy odchudzaniu. Martwię się też, że przybieram na wadzę mimo, że nie pochłaniam na pewno tyle ile wynosi moje zapotrzebowanie. Chyba zaliczam jojo po kilkunastu tygodniach głodówki. Spakowałam się na basen. Idę jutro po pracy. Muszę odnaleźć tę przyjemność jaką mi dawało pływanie. Zwłaszcza, że jest coraz cieplej. Na śniadanie zjadłam dwa banany, na obiad kilka kotletów sojowych a teraz gotuję zupę krem z pomidorów i pieczonej papryki. Mam zamiar trzymać się postanowienia o lekkim jedzeniu i podjęcie w końcu tego wysiłku jakim jest pływanie. Nawet jak nie schudnę to będę miała ładniejsze ciało. Woda ujędrnia i wygładza skórę. Nie mogę już zwalać winny na leki, bo nie biorę już nic, co mogłoby wpływać na wagę. A, i zamierzam korzystać z sauny. Takiej przybasenowej, na której nie trzeba rozbierać się do naga.
Mam fajną pracę zaliczeniową na zajęcia z Diagnozy psychologicznej. Mamy przeprowadzić wywiad psychologiczny z możliwie najbardziej obcą osobą i dokonać jego analizy. Najpierw przećwiczę na koleżance z którą pracuję na właściwy wywiad wybrałam kolegę z pracy, z którym mam ograniczony kontakt. Może jak mi dobrze pójdzie to spróbuję złapać kogoś całkiem z ulicy. Właściwie nawet się dziwię, że oboje tak łatwo i chętnie się zgodzili. Jestem podekscytowana i nie mogę się doczekać. Ale najpierw muszę się przygotować i odbyć trochę zajęć teoretycznych.
Do tego czasu muszę jednak skupić się na diecie. Po to w końcu powstał ten blog. Nie ma pieprzenia, że leki, że sesja. Pora wziąć się w garść. To ostatni dzwonek.



3 komentarze:

  1. Znam twój ból z włosami, też mam gęste włosy ale boli mnie gdy myślę, że mogą takie nie być. I na jaki temat dokładnie będziesz przeprowadzać wywiad? Bo brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wywiad będzie głównie o osobowości, poziomie zadowolenia w różnych obszarach życia. Generalnie ważne będzie to jakie techniki zastosujemy. Druga część to analiza materiału, którego wynikiem ma być opinia psychologiczna:)

      Usuń
  2. Moje włosy ostatnio też świrują. Ale to pewnie przez to, że ich dawno nie podcinałem. Plus dieta rzecz jasna. U ciekawa ta praca zaliczeniowa. *-*

    OdpowiedzUsuń