sobota, 4 stycznia 2020

#4

Zjadłam dzisiaj pół woreczka ryżu z warzywami. W ogóle w Biedronce jest super mieszanka warzywna. Nazywa się Warzywa Letnie. I są świetnie skomponowane z takimi małymi kukurydzkami, poza marchewką jest dużo innych warzyw -  fasolka szparagowa i brokuł. Polecam spróbować. A z Rossmana moge polecieć, jeśli jeszcze nie znacie takie pastylki, które mają 3 kcal na sztukę. Są z firmy Altapharma. Ja uwielbiam o smaku mango i malinowe.
Kupiłam też w Rossmanie taką jakby maseczkę chłodzącą pod oczy. Tzn. ona jest wypełniona takimi żelowymi kulkami i wkłada się ją do lodówki i potem na oczy. Zawsze w piątki wychodzę spłakana z terapii i potem cąły dzień mam czerwone oczy. Może trochę pomoże obkurczyć naczynia.

6 komentarzy:

  1. W biedronce zawsze wszystko mozna znalezc :D W ross sa tez tabletki 2beslim i sa bardzo spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też polecam warzywa z biedronki moja ulubiona mieszanka to włoska

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ogóle uwielbiam mrożone warzywa. Ktoś, kto to wymyślił był geniuszem :) jak już tak sobie tutaj legalny to ja polecam zupę wiosenną z hortexu chyba. Wrzucasz warzywa mrożone do garnka, zalewasz 1l wody, kostka rosolowa, ziele angielskie, liść laurowy. I do smaku maggi, pieprz czy co tam lubisz :) w 15 minut zupa gotowa. Mało kalorii i pychotka :)
    Www.koktajlowasdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprócz warzyw lubię owoce! Jak nie ma sezonu to śmiało kupuję mrożone truskawki lub mango - zagotowuje i dodaje do owsianki... smaczna sprawa.

    OdpowiedzUsuń