poniedziałek, 17 lutego 2020

#17 keto

Przespałam się z myślą o diecie ketogenicznej i wstałam rano, zrobiłam zakupy i ruszam z dietą od dzisiaj. Na śniadanie jajecznica na maśle z boczkiem i pomidorami, a na obiad mam pieczonego łososia plus do tego pomidory z cebulką i śmietaną. Jeszcze nie wiem, co zjem na kolację. Chciałam kupic awokado, ale było niedojrzałe. Przemyślę to w pracy. 
I tak, postanowiłam też wdrożyc do diety trochę tłustego mięsa. Do tej pory to na pewno jadłam za dużo węglowodanów. Ale to tylko jako dodatek np. do jajecznicy. Głównie chcę się oprzec na rybach, jajkach, serze, awokdado i orzechach.

Lecę na kawę i uczyc się. Miłego dnia dla wszystkich!


2 komentarze:

  1. Oooooo mam miłe wspomnienia z keto <3 powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważaj, bo z tego co czytałam nie trudno o to aby keto dieta obróciła się przeciwko tobie. Uważaj na siebie <3

    OdpowiedzUsuń