sobota, 4 kwietnia 2020

1500 kcal

Hej!
Jak wiecie ostatnio (jak wiele osób) nie mam zbyt dużo rzeczy, które mnie zajmują, więc jeszcze raz próbuję z dietą i liczeniem kalorii. Tym razem stawiam na dietę 1500 kcal i startuję z wagą 65 kg. Zaczynam już dzisiaj. Jeśli po 2 tygodniach waga nie będzie spadała to zacznę obcinac kalorie, tak żeby znaleźc jakieś optimum dla organizmu. Oczekuję od tej diety wolnego ale sukcesywnego spadku wagi. Zadowolę się 2 kg na miesiąc. Raczej nie planuję już wracac do głodówek, bo to jest wyniszczające dla organizmu a nie ma po tym spektakularnych efektów a po powrocie do normalnego jedzenia kg znowu lecą w górę. Postaram się wrzucac codzienne bilanse. Niestety dzisiaj zaczęłam z "grubej rury", bo na śniadanie zjadłam dwa gofry, które po przeliczeniu okazały się bardzo kaloryczne. Będę jeszcze edytowała tego posta, bo jeszcze nie rozplanowałam co będę jadła do końca dnia. Dieta jest podzielona na 14-dniowe cykle. Po każdym cyklu będę odnotowywała wagę, a więc koniec z codziennym ważeniem.


Bilans:
dwa gofry z mąki kokosowej i pszennej 617 kcal
Mirinda 330 ml 102 kcal
Pierogi z malinami 200 g 500 kcal
twaróg chudy z łyżką śmietany i 2 łyżeczkami cukru 303 kcal

Razem: 1522/1500


5 komentarzy:

  1. Dieta 1500 kcal powinna przynieść fajne efekty! :) Sama mąka kokosowa juz jest kaloryczna, ale zawsze mozesz zrobic 1500 kcal w stystemie IF, poczytaj o tym :) Ja tez planuje gofry z polaczenia tych dwoch mak w przyszlym tygodniu :) Lubie tez laczyc z gryczana, ale niestety nie dostalam w sklepie. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze jak fajnie się składa, że mam w domu mąkę kokosową :D, bardzo fajny pomysł na śniadanie. Bilansik bardzo ładny. :) Myślę, że ta liczba kalorii powinna być odpowiednia, mam nadzieję, że waga będzie spadać tak jak chcesz. Ja mając dietę od dietetyczki miałam ustawione 1500-1600 kcal i wtedy waga bardzo ładnie spadała. Powodzenia!
    https://dietetycznypamietnik6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uuu te gofry 617kcal to faktycznie sporo. i spoko pomysł, jeśli tylko tak będzie ci dobrze i będziesz czuła się ze sobą oki. bo właśnie o to chodzi, żeby zrobić dla siebie coś dobrego. trzymaj sie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiadając Ci - Mam taką naturalną przyprawę firmy Dary Natury, - Podlaska Przyprawa do Kawy. Naprawdę smaczna, choć i sam cynamon mi tez smakuje jak dodaje :)
    Nawet jak byłam z psem i policja przejeżdżała niedaleko to widziłam, że krzywo się patrzyli mimo, że byłam przy lesie na jakimś polu, a oni jechali górą obwodnicą, ale postanowiłam, że będziemy dwa razy dziennie wychodzić jak się uda, chociaż tyle... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam jestem zwolenniczką codziennego ważenia, ale tłumaczyłam się już wiele razy, także cię oszczędzę haha
    Pomysł na dietę naprawdę dobry, a fakt, że dajesz sobie dwa tygodnie na przetestowanie jeszcze lepszy.
    Trzymaj się ciepło.
    ~Mirabelle

    https://okruszkiwposcieli.wordpress.com/2020/04/09/29th-day-of-q/

    OdpowiedzUsuń